Välkommen till min blogg!

  Datum: 2008-09-08 Kl: 00:00:32
Här kommer jag skriva om min flickvänsabort. Så att andra kan ta del av våran erfarenhet!

Vi är båda egentligen emot abort, men väljer att göra det iallafall då det är det bästa för stunden.
Jag som kille kan egentligen inte bestämma så mycket över det hela, då det i slutändan är tjejen som ändå kan bestämma om det ska bli en abort eller inte. Så det bästa vi killar kan göra är att först säga vad vi tycker om det hela så hon vet, och sen försöka respektera hennes val oavsett vad det blir. Och stötta henne så mycket som möjligt oavsett vad hon väljer, väljer hon att behålla det, så är det bäst att du stöttar henne fullt ut! Det är lika mycket ditt fel, och abort är något som man enbart ska göra om man inte kan behålla det av olika anledningar. Ska vara väldigt bra anledningar tycker jag, då väldigt många tjejer mår dåligt psykiskt efter en abort. Och i vissa fall mår även killen dåligt psykiskt! Så därför är det viktigt att prata om det med varandra också, bådas ansvar att skydda sig om man inte vill ha barn. Annars är det bådas fel lika mycket! Och tänk på att det inte finns något piller och liknande saker som är 100% säkra, använd kondom helt enkelt. Säkraste skyddet som finns idag!

Kommer nu skriva dag för dag om hur vårat liv är från dag 1!(Då vi tar första pillret till abort!)

Kommentarer
Hallonmamma säger:

Vad är anledning till att ni göra abort? Hur gamla är ni? Intressant blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback