Fundering

  Datum: 2008-09-19 Kl: 12:54:56
Funderar på att lägga ner bloggen, kommer iaf inte att skriva på ett par dagar. Då man får såna otrevliga kommentarer just nu. Ja dom tror inte på mig och kastar skit på mig, men tror dom inte att jag mår tillräkligt dåligt redan? Detta är inget vi ville göra iaf och jag tänkte att det kunde vara bra att dela med sig av till resten av alla som vill läsa om det, men just nu skiter jag rent ut sagt i detta. Då dom få som kommenterar får mig att må sämre (Inte alla vissa kommenterar snällt ändå) och därför känner jag inte någon motivation alls till att fortsätta skriva i denna blogg just nu.


Kommentarer
Sandra säger:

Nej vad tråkigt =/ Hatar puckon som kommenterar elakt ARG och även om dom inte tror på dig måste dom då säga massa skit? Åh idioter asså. Om du nu ska lägga ner bloggen så hoppas jag att du och din tjej får ett bra liv och att ni snart mår bättre :)

Eva säger:

Nej,,

skit i dem,, detta e bra för alla, det e bara a tt vissa känner sig väldigt träffade,

jag tycker det är nyttigt at läsa om hur du känner för detta,,

trodde inte killar kännde så inför aborter och där hde jag fel,,

jag hoppas du fortsätter skriva men gör du inte,, så önskar jag dig,, det ästa,, och du ska se att när ni är redo kommer ni att få det sötaste barnet någonsin.,

KRAM EVA

Datum: 2008-09-19 Kl: 14:06:19
Peter Green säger:

Hej, nej, du ska verkligen inte lägga ner denna utmärkta blogg. Strunta i abortanhängare och andra. De säger exakt sammma saker till alla som vågar ha andra åsikter i denna fråga, eller som liksom du inte upplever abort som oproblematiska. Stå på dig - du gör nytta!

Datum: 2008-09-20 Kl: 18:31:16 | URL: http://akademinforklassiskkulturkritik.wordpress.com/
Karin säger:

Valet ni gjorde var tufft och ibland så kan de vara bra att dela med sig till andra som har funderingar kring abort. Jag tycker ni verkar vara starka människor och jag önskar er all lyck i fortsättningen!=)

Datum: 2008-09-22 Kl: 19:43:27
Klara säger:

Hej! Har läst hela bloggen nu, och den berörde mig verkligen! Jättebra att du skriver om dina upplevelser, för många ser abort som vilket medicinskt ingrepp som helst.

Jag hoppas att ni repar er och håller ihop, så blir det nog en bebis om några år!

Kram!

Datum: 2008-09-26 Kl: 17:12:15
Anonym säger:

hej! lägg inte ner din blogg, den berör många läsare, finns inte så många som skriver om just det du skriver om!

Datum: 2008-11-11 Kl: 17:00:41
Bella säger:

Det är verkligen starkt att orka och våga skriva allt det här. Det är bra Fortsätt, så mycket stöd det här ger till andra! Jobba på, hoppas verkligen att det återgår till det allra bästa för dig och tjejen. Kärlek.

Datum: 2009-01-06 Kl: 00:56:09 | URL: http://kptnbello.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback