Dag 5

  Datum: 2008-09-12 Kl: 15:48:14
Idag har det varit som en ganska vanlig dag, jag har varit ute och promenerat och sen har jag även pratat med lite vänner och så idag. Tjejen har varit hemma hos sin mamma och hälsat på och hon kommer kanske hit ikväll annars skulle hon komma tidigt imorgon. Det känns lite bättre just nu iaf, men får se hur det är fram mot kvällen när det blir mindre saker att göra. Nu ska jag iaf ta och gå ut och träffa några vänner.

Hoppas det är bra med er läsare iaf

Kommentarer
H säger:

Bra att du skriver. Gud välsigne er! Lycka till i framtiden

Datum: 2008-09-12 Kl: 20:01:50
Anonym säger:

Bra att du skriver. Gud välsigne er! Lycka till i framtiden

Datum: 2008-09-12 Kl: 20:35:40
C säger:

Hej... jag har läst din blogg och tycker att det är jättebra att du skriver och att du berättar för andra hur du upplever aborten och tiden efteråt. Tänkte bara tipsa om en hemsida eller egentligen en telefonlinje dit du/ni kan ringa om ni behöver prata med någon utomstående som förstår och stödjer dig/er. www.livlinan.nu.



Jag hoppas verkligen att ni kommer må bättre varefter och att ni kan fortsätta leva iaf nästan som vanligt. Återigen, det är kanon att du väljer att göra skillnad! Tack!

Datum: 2008-09-13 Kl: 04:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback